CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

13 Kasım 2013 Çarşamba

Dragos Oyun Grubu

Yazıcı Nes


Evet burası bizim sabit oyun grubumuz olmaya doğru gidiyor.

Çocuklar da, anneler de birbirlerine,
hepimiz mekana alışmaya başladık.
Haftaya daha da kalabalık olacağız.
İlk etapta biraz tanışma gibi oldu ama yavaş yavaş planlı programlı saatlere başlayacağız.

Bu hafta yine serbestçe oyun oynadılar.

Alis'de şöyle bir sıkıntı var çocuklu bir ortama girdiğinde.
Mutlaka 1-2 veya 3 oyuncağı takıntı yapıyor.
Elinden hiç bırakmıyor ve onları korumaya alıyor.
Ben dahil kimseye elletmiyor ve kendisi de oynamıyor.
Sadece elinde tutuyor ve herkesten koruyor.
Normal midir, değil midir bilemiyorum?

Bu oyun grubuyla bunun da değişmesini umuyorum açıkçası.
Önümüzdeki hafta ortalıktaki bütün oyuncakları kaldırıp,
ilk etapta çocukların birbirlerini tanımasını sağlamaya çalışacağız.
Umarım başarabiliriz.






2 Yorumcu:

cocugumlaeglenirken dedi ki...

benim oğlum 22 aylık benimkinde de 3-4 oyuncağı eline alıp gezme huyu var. ama geçecek geçer diye umuyorum tepkiler ortak ne güzel : ))

cocugumlaeglenirken dedi ki...

uzun süredir yazı yazmıyorsunuz

Yorum Gönder