CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

5 Kasım 2013 Salı

Büyük - Küçük / Kırmızı Elma PVC Kaplama

Yazıcı Nes


Geçenlerde kırtasiyeden PVC Kağıdı almıştım.
Fırsat bulamamıştım yapmaya.
Bu aktivite çizelgesinden hareketle yapayım dedim.

Bu görüntüleri internetten indirdim.
Maalesef kaynağı bulamadım şimdi.
Bilen varsa eklerim.
İsterseniz A4 boyutunda bastırabilirsiniz.
Ya da daha değişiklerini tasarlarsınız.








Neyse sonra bunları PVC kağıdının arasına koyup ütüledim.
Zaten sıcağı gördüğü an yapışıyor kağıtlar birbirine ve sertleşiyor.

İlk denemelerim biraz yamuklu yumuklu oldu ama o kadar hoşuma gitti ki evde ne var ne yok PVCleyesim geldi.




Alis 'elma'yı öğrendi artık.
Kırmızı rengi bence biliyor ama söyleyemiyor.
Büyük-küçük olayının kabataslak üzerinden geçtim.
Hergün biraz oynuyoruz bunlarla.

3 Yorumcu:

AYÇA dedi ki...

çok yaratıcı bir fikir. Bir şey soracağım ütü sıcaklığı nasıl olmalı.Çok sıcak mı olması gerekiyor?

Nes dedi ki...

Canım ya hiç farketmiyor aslında. Çoook çok sıcak olmasına gerek yok. Boş bir yerde ucundan dene anlayacaksın ne demek istediğimi.Hemen yapışıyor zaten

AYÇA dedi ki...

ya süpermiş gerçekten evalar ve çıkartmalarla efeye eşleştirme kartları hazırlamıştım, adam hepsini bir güzel soydu üstünden. Bu yöntemle korumaya alabilirim, şahane oldu bu teşekkürler.

Yorum Gönder